مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
ماسک تنگ کننده منافذ باز پوست

ماسک تنگ کننده منافذ باز پوست

همه گیاهان خاصیت تنگ کنندگی منافذ باز پوست را دارند و می‌توان از آنها به صورت بخور و ماسک کمک گرفت. ماسک جلبک اسپیرولینا، افزون بر خاصیت تنگ کنندگی منافذ، لطافت بخش پوست نیز هست و در بسیاری موارد میتوان از آن بهره گرفت.

تنگ کنندگان منافذ پوست :

تنگ کنندگان منافذ پوست تونیک هایی هستند که چربی اضافه پوست را میگیرند و منافذ آن را تنگ تر می کنند. از این مواد پس از پاک کردن پوست یا برداشتن ماسک و یا برداشتن موهای زائد بدن باید استفاده کرد، زیرا در این مواقع منافذ پوست بیش از پیش باز می‌شود و نیاز به یک ماده قابض دارد تا تنگتر شود و به اندازه معمول برسد. ازمیان مواد تنگ کننده منافذ پوست، خیار، سفیده تخم مرغ، توت فرنگی، بابونه و بومادران می‌تواند موثرتر از دیگر مواد باشد.

ماسک تنگ کننده منافذ باز پوست 1

ماسک جلبک اسپیرولینا :

جلبک اسپیرولینا برای منافذ باز پوست بسیار موثر می‌باشد. هفته ای ۴ مرتبه نصف پیمانه از ماسک جلبک پودری (50 گرم) را با یک قاشق غذاخوری آب ترکیب و ۲۰ دقیقه روی پوست خود گذاشته و سپس با آب سرد بشویید.

ماسک بادام و منافذ باز صورت :

بادام لطافت بخش پوست و نیز شفا دهنده است. در گذشته، آن را ماده زیبایی آفرین می‌نامیدند و از صدها سال پیش تا به امروز این عنوان را حفظ کرده است. بادام در تنگ کردن منافذ باز پوست نیز موثر است و اگر به صورت ماسک از آن استفاده شود ، نتیجه خوبی خواهد داشت. ماسک بادام را میتوانید با مقداری بادام کوبیده ، چند قطره گلاب یا مقداری شیر و ماست تهیه کنید. اگر چند قطره تنتور ساده بنژوان به آن بیفزایید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

ماسک ذرت_ماسک جو :

این ماسک ها در پاکسازی پوست اثر فراوانی دارد. برای تهیه آن، آرد جو یا آرد ذرت را با کمی آب به شکل خمیر در آورید و ماده به دست آمده را روی پوست بگذارید. اگر منافذ پوستتان خیلی باز است، کمی آب گوجه فرنگی با خیار و یا یک عدد سفیده تخم مرغ به آن بیفزایید.

برای مراقبت بیشتر از پوست، می‌توانید ویدئوی های مربوط به ماسک صورت را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!