مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
8 توصیه برای تقویت مو

8 توصیه برای تقویت مو‌‌‌

راه های تقویت مو :

1.هرشب قبل از اینکه به رخت خواب بروید موهای سرخود را با برس یا شانه (که بهتر است چرب باشد) 40 تا 60 بار شانه بزنید، تا خون زیر پوست سر جریان پیدا کند و پیاز موها تقویت شود.

2.هفته ای یکبار یا دوبار در هفته موهای سر خود را با روغن زیتون، بادام و یا روغن تقویت موی جلبک چرب کنید با سر انگشتان دست خوب پوست سر را ماساژ دهید، بعد کلاه پلاستیکی را روی سر قرار داده و با روسری سر خود را ببندید تا روی سر گرم شود، پس حداقل یک ساعت میتوانید حمام کنید. (بطور کلی روش تقویت کردن و ویتامینه کردن موی سر به این طریق می‌باشد).

3.مالیدن زرده تخم مرغ مخلوط با نخود خام و دم کرده بابونه تقویت کننده بسیار مفیدی برای موی سر شما می باشد (محتویات ماسک موی جلبک شامل نخود خام، بابونه و بسیاری از گیاهان مفید برای مو می‌باشد)‌ می‌باشد.

4.دنبلان گاو یا گوسفند را چرخ کرده و آب دم کرده بابونه مخلوط کرده به پوست سر و موی خود بمالید و با سرانگشتان دست پوست سر را ماساژ دهید. این تقویت کننده هم مانند تقویت کننده‌های دیگر حداقل یک ساعت باید روی سر شما بماند.

8 توصیه برای تقویت مو 1

برای داشتن موهایی زیبا و پرپشت و خوش حالت و جوان به 4 توصیه دیگر برای تقویت مو که در ذیل آمده توجه کرده و به آنها عمل کنید.

5.سعی کنید موی سر خود را به هفته‌ای یک یا دوبار شستشو عادت دهید.زیرا هرچه بیشتر سر خود را بشوئید غدد چربی زیر هرچه بیشتر سر خود را بشوئید غدد چربی زیر پوست بیشتر تحریک شده و موهای شما زودتر چرب می شود و نیاز به شستشو پیدا می‌کند، در نتیجه موها زودتر می‌ریزد.

6.مالیدن کره یا روغن جامد حیوانی به پوست سر همراه با ماشاژ دادن پوست سر به وسیله انگشتان دست به عنوان تقویت کننده بسیار نافع می‌باشد.

7.سرکه سیب مخلوط با آب ولرم ، آب دم کرده بابونه، ماست رقیق شده در آب دم کرده گل ختمی و تخم پیاز همراه با 5 دقیقه ماساژ دادن با دست، موهای سر راتقویت کرده شفاف و خوش حالت می‌کند.

8.برگ پودر شده درخت انبه و انجیر را با آب دم کرده بابونه مخلوط کرده به صورت ویتامینه به سر بمالید بسیار نافع است.

برای مراقبت بیشتر از موهایتان، می‌توانید ویدئوی های مربوط به تقویت مو را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

2 دیدگاه برای “8 توصیه برای تقویت مو‌‌‌”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!