مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
ارتباط میوه و آب میوه در لاغری

ارتباط میوه و آب میوه در لاغری

خوردن میوه عمل دفع سم را تحریک و از دست دادن وزن اضافی را تشویق می کند. ۷۵ تا ۹۰ درصد میوه ها بیش از هر غذای دیگر دارای آب هستند. بیش از ۷۵ تا ۹۰ درصد میوه ها را آب معدنی طبیعی تشکیل می‌دهد. در این مقاله تاثیر مصرف میوه و آب میوه در صبح برای لاغری را  و بهترین روش رژیم لاغری توضیح می‌دهیم.

ارتباط گوشت میوه و آب میوه

متخصصین امور تغذیه، آبمیوه را یک نوشیدنی معمولی نمی دانند. میوه محتوی عالیترین جوهر غذایی است که برای سلامتی انسان حائز کمال اهمیت است. معمولا میوه از ویتامینها و نمکهای معدنی آن صحبت می‌شود با خوردن یک لیوان آب میوه خیلی غلیظ هرگز یک کمیت قابل توجهی از ویتامین ها جذب بدن نخواهد شد زیرا اکثر ویتامینها در مرحله تهیه شدن آب میوه از بین خواهد رفت.

زیرا حیاط ویتامین های میوه، در خارج از محیط طبیعی آنها (خارج از میوه) بغایت کم دوام و موقتی است. از طرف دیگر، مقدار زیادی از مواد حیاتی میوه که به اصطلاح در گوشت میوه باقی می‌ماند، پس از گرفتن اب میوه دور انداخته می‌شود.

بالاخره موقع گرفتن آب میوه، مقدار ترشی میوه افزایش می‌یابد، به حدی که برای شیرین کردن اب میوه مقداری قند داخل آن می‌کنند.

البته کسانی که ناراحتی معده دارند باید به توصیه پزشک از آب میوه استفاده کنند.

به چه علت خوردن میوه ها در هنگام صبح باعث لاغری می‌شود؟

بهترین دستور برای از بین بردن چربی های اضافی و لاغر شدن، در هنگام صبحانه از میوه ها مخصوصاً میوه های کم قند و کم چربی استفاده نمایید اگر میخواهید دارای اندام زیبا و متناسب باشید، باید مدتی صبحانه خود را فقط اختصاص به میوه بدهید و تا ظهر غذای دیگر نخورید.

بهترین میوه برای این رژیم مرکبات، انواع آلو، گوجه، گلابی و میوه‌های تازه فصلی می باشد وقتی شما برای مدتی صبح ها فقط میوه همراه با لیمو ترش خوردید، متوجه خواهید شد که چربی های اضافی ذخیره شده در شکم، باسن، غبغب و…. اب شده و کمتر شده اند و حالا با شادابی که به دست اورده اید توانایی انجام ورزش را هم خواهید داشت. وقتی شما در هنگام صبح میوه مخصوصاً میوه های ترش (البته ترشی میوه باید در حد اعتدال باشد) می خورید، غذایی خورده اید که دارای بهترین ویتامین ها و املاح و فلزاتی هستند که در عمل ساختن و ترمیم بافت ها و سلول های مختلف بدن دخالت دارند.

تنها قندها و چربی ها هستند که در بدن به صورت بافت ذخیره چربی در می آید. چون این میوه ها قند کم دارند و فاقد چربی هستند در طول روز برای سوخت و ساز بدن از ذخیره های بدن استفاده خواهد شد. تمام میوه های شیرین و کم چرب برای رژیم های لاغری توصیه شده زیرا مصرف چنین قندی برای افرادی که رژیم می‌گیرند مضر است.

برای مراقبت بیشتر ازسلامتی، می‌توانید ویدئوی های مربوط به لاغری و درمان چاقی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!