لاغری, مقالات کافه سبز

تاثیر مصرف میوه در صبح برای لاغری

تاثیر مصرف میوه در صبح برای لاغری

یکی از مشکلات همه ما تناسب اندام و لاغری می‌باشد، همچنین یکی از راه های لاغری، مصرف میوه در صبح می‌باشد که در این مقاله نحوه استفاده از این رژیم لاغری و تاثیر مصرف میوه در صبح برای کاهش وزن را توضیح می‌دهیم.

تاثیر مصرف میوه در صبح برای لاغری و چرا در صبح میوه خوردن موجب لاغری می شود ؟

باید بدانیم همانطوری که نباتات در روز نشو و نما کرده و شب می خوابند سلول های بدن ما هم همین عمل را دارند. حیوانات هم مانند روز با کمک نور آفتاب و مواد غذایی پرورش می نمایند روز قد میکشند، روز بزرگ می گردند، روز عضلات خود را فربه می سازند.

پس غذایی که روز جذب بدن شما شود به بدن شما می چسبد و آنچه شب جذب شود می سوزد و بقیه آن دفع می گردد. از طرف دیگر تنها قندها و چربی ها هستند که می‌توانند در بدن ایجاد پیه و ذخیره نمایند وقتی شما صبح میوه مثلا ترشی بخورید غذایی خورده اید که دارای بهترین ویتامین و فلزاتی که در عمل ساختمان و ترمیم سلولها نظیر ندارد و چون در این میوه قند و چربی نیست برای سوخت و ساختمان از ذخیره های بدن استفاده خواهید نمود.

در چه زمانی میوه بخوریم ؟

میوه در معده توقف طولانی ندارد، و بهترین غذای مصرفی است و نباید با غذاهایی از قبیل پروتئین و بیشتر غذاهای چربی دار خورده شود اگرچه مصرف آن با تعدادی از مغز دانه ها و حالت مناسب به نظر می‌رسد بعضی از میوه ها نباید بلافاصله بعد از غذای پروتئینی یا نشاسته دار خورده شوند پس باید وقتی میوه بخورید که شکم خالی است.

این بهترین راه میوه خوردن است و تاثیرات آن بسیار مثبت است.

خوردن میوه عمل دفع سم را تحریک و از دست دادن وزن اضافی را تشویق می کند. ۷۵ تا ۹۰ درصد میوه ها بیش از هر غذای دیگر دارای آب هستند. بیش از ۷۵ تا ۹۰ درصد میوه ها را آب معدنی طبیعی تشکیل می‌دهد.

میوه ها همچنین دارای منافع ترکیبی از یون ها ( ذرات با بار الکتریکی و مغناطیسی ) هستند که به نظر می رسد در عملکرد سوخت و ساز در سطح سلول بسیار مفید است.

این ویژگی به میوه توان می دهد که موادی را که مدت ها در بدن بوده و برای بافت ها مضر بوده اند تصفیه کند.

برای مراقبت بیشتر ازسلامتی، می‌توانید ویدئوی های مربوط به لاغری و درمان چاقی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *