مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
خیز فزاینده موج ابتلا به کرونا

خیز فزاینده موج ابتلا به کرونا

علیرضا رئیسی از خیز فزاینده موج ابتلا به کرونا و ایزوله شدن تست افرادی که مبتلا به کرونا هستند خبر داد

طی آخرین گزارش،معاون بهداشت وزارت بهداشت، علیرضا رئیسی، در ارتباط زنده با بخش خبری ۲۱ شبکه اول سیما افزود: خیز فزاینده موج ابتلا به کرونا در کشورمان همزمان شد با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طوری که آمار رعایت پروتکل‌ها از حدود ۸۰ درصد به ۴۲ درصد در هفته‌های اخیر رسیده است.

وی از مصوبات امروز وزارت بهداشت در راستای تشدید سخت گیری‌ها در سطح اجتماع گفت: تشدید نظارت‌ها بر اجرای پروتکل‌ها و اعمال جرایم، افزایش تست‌های بیشتر و البته هدفمند از ۲۵ هزار تست روزانه به ۴۰ هزار تست، ایزوله کردن افرادی که تست آن‌ها مثبت اعلام شده است. (این دسته افراد باید در خانه بمانند و چنانچه در سطح جامعه رؤیت شوند با جریمه سنگین روبرو خواهند شد).

رئیسی افزود: پرداختن به موضوع آموزش و اطلاع رسانی، رهگیری افرادی که تست آنها مثبت شده، ادغام شبکه آزمایشگاهی خصوصی و دولتی در شبکه یکپارچه کشور، حفاظت از سالمندان و افراد آسیب پذیر و ایجاد محدودیت‌های هدفمند برای شهرها و استان‌هایی که دچار مشکل هستند ازجمله اولویت‌های اجرایی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

وی گفت: هنوز وقت راه اندازی بیمارستان‌های موقت نرسیده است و در حال حاضر می‌توانیم بخش‌های خالی دیگری که در بیمارستان‌ها وجود دارد را برای بیماران کرونایی تخصیص دهیم، روی هم رفته باید با نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آمار ورودی بیمارستان‌ها را کاهش دهیم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!