مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
درمان چروک صورت با نسخه دکتر خیراندیش

درمان چروک صورت با نسخه دکتر خیراندیش

فهرست محتوا

این ناراحتی پوستی به دلیل خشکی پوست می‌باشد.با ما همراه باشید تا درمان چروک صورت با نسخه دکتر خیراندیش را با هم مطالعه کنیم. درمان آن به قرار زیر می‌باشد:

  1. برای آقایان، مصرف سرکه انگبین (2 واحد عرق نعنا + دو واحد عسل + یک واحد سرکه طبیعی انگور) یک سوم از این شربت را با دو سوم آب خنک مخلوط کرده و هرشب به مدت 40 شب میل شود.
  2. و برای خانمها، خوردن شبی یک لیوان عرق رازیانه با یک قاشق غذاخوری عسل در 40 شب

مصرف چه مواردی در زیبایی و شادابی پوست تاثیر بسیار زیادی دارد؟

 

درمان چروک صورت با نسخه دکتر خیراندیش :

  • حلیم گندم
  • رژیم انگور به این صورت که به مدت چهار هفته انگور میل کند.

هفته اول فقط صبحانه میل شود و در هفته دوم علاوه بر صبحانه، ناهار هم انگور میل شود و در هفته سوم برای هر سه وعده یعنی صبحانه و ناهار و شام از انگور استفاده شود. در صورت احساس ضعف کردن می توان مقداری مغز بادام درختی میل نمود.

سفت شدن پوست

رژیم انگور علاوه بر چین و چروک پوست خون تازه و صالح در بدن تولید می‌کند و موجب نشاط و شادابی و خوش قیافه شدن می‌شود. (و انواع عفونت های خونی مانند اسید اوریک و سودای خون را رفع می‌کند.)

  • تنظیم قاعدگی در زنان به وسیله حجامت عام در 2 تا 3 مرحله.
  • مصرف دوسین (1 واحد سیاهدانه + 3 واحد عسل) هر شب یک قاشق مربا خوری به مدت 40 شب
  • مالیدن روغن حیوانی مخلوط با کمی زعفران به پوست در شبها و شستن آن به هنگام صبح به مدت 40 شب

عوارض: انگور مفید است اما مصرف زیاده از حد آن موجب خونریزی معده و بیماری می‌شود. بهتر است بجای مصرف کوتاه مدت در 3 وعده، بصورت ادامه دار در یک وعده و همراه با سایر سودابر ها مصرف شود.

رژیم غذایی سالم و متعادل

دکتر خیراندیش توصیه می‌کند که از رژیم غذایی سالم و متعادل برای حفظ سلامت پوست خود استفاده کنید. این رژیم غذایی باید شامل مقادیر زیادی میوه، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین بدون چربی باشد.

ورزش منظم

ورزش منظم نیز می‌تواند به حفظ سلامت پوست کمک کند. ورزش باعث افزایش گردش خون در بدن می‌شود و این امر می‌تواند به بهبود ظاهر پوست کمک کند.

 

ماسک جلبک برای درمان چروک صورت

اسپیرولینا یک جلبکی به رنگ سبز تیره است با خواصی فوق العاده و حیرت انگیز، که برای طرفداران سلامت و زیبایی پوست می تواند یک نجات دهنده واقعی باشد. ماسک جلبک اسپیرولینا حاوی مقدار فراوانی پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است و می تواند به خوبی کمبودهای سلولی و تغذیه ای سلول‌های پوست را برطرف نماید.

👈خرید ماسک جلبک 

خواص ماسک جلبک اسپیرولینا

جلبک اسپیرولینا:با حذف رادیکال های آزاد و داشتن مقادیر بالای ویتامین A، ویتامین B، ویتامین E، کلسیم، آهنو فسفر که همگی  برای پوست حیاتی است، آثار شگفتی برای پوست دارد و آن را جوان، شاداب و شفاف خواهد کرد و از شل شدن آن جلوگیری می کند.

ماسک جلبک اسپیرولینا حاوی تیروزین، ویتامین E و سلنیوم است، که پیری سلول های پوست را کند می کند و آنتی اکسیدان موجود در آن با از بین بردن رادیکال های آزاد که مسئول پیری پوست هستند به این کار کمک می کند و حتی آکنه ها را نیز از بین می برد و پوست را نرم و صاف می کند.

ماسک جلبک دریایی همچنین مانع از رشد بیش از حد کاندیدا (نوعی قارچ موجود در بدن) می شود، که می تواند باعث به وجود آمدن آکنه شود. اسپیرولینا حاوی دو آنتی اکسیدان قوی فیکوسیانین و بتا کاروتن نیز می باشد، که می تواند به محافظت از سلول های آسیب دیده و حذف رادیکال های آزاد کمک شایانی نمایند.

پودر خوراکی جلبک دریایی

برای شناخت انواع پوست و چگونگی مراقبت از آن، می توانید ویدئوی های مربوط به طرز تهیه ماسک های خانگی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

بوتاکس طبیعی دکتر خیراندیش

دکتر خیراندیش، متخصص طب سنتی، معتقد است که بوتاکس طبیعی با استفاده از ترکیبات گیاهی می‌تواند به رفع چین و چروک‌های پوست کمک کند. این ترکیبات شامل:

  • عصاره رازیانه: رازیانه حاوی ترکیباتی به نام استروژن گیاهی است که می‌تواند به افزایش تولید کلاژن در پوست کمک کند. کلاژن یک پروتئین ساختاری است که به حفظ استحکام و انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کند.
  • عصاره جوانه گندم: جوانه گندم حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی است که می‌توانند به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک کنند. رادیکال‌های آزاد می‌توانند به پوست آسیب برسانند و باعث ایجاد چین و چروک شوند.
  • عصاره آلوئه ورا: آلوئه ورا دارای خواص ضد التهابی و مرطوب‌کننده است که می‌تواند به کاهش التهاب و خشکی پوست کمک کند. این امر می‌تواند به کاهش ظاهر چین و چروک‌ها کمک کند.

دکتر خیراندیش توصیه می‌کند که این ترکیبات به صورت موضعی روی پوست استفاده شوند. برای تهیه کرم بوتاکس طبیعی دکتر خیراندیش، می‌توانید از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

مواد لازم:

  • 100 میلی‌لیتر روغن زیتون
  • 20 میلی‌لیتر عصاره رازیانه
  • 20 میلی‌لیتر عصاره جوانه گندم
  • 20 میلی‌لیتر عصاره آلوئه ورا

طرز تهیه:

  1. روغن زیتون را در یک ظرف کوچک بریزید.
  2. عصاره رازیانه، عصاره جوانه گندم و عصاره آلوئه ورا را به روغن زیتون اضافه کنید.
  3. مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند.
  4. کرم را در یک ظرف شیشه‌ای تمیز بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

برای استفاده از کرم، مقداری از آن را روی پوست صورت و گردن خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. این کار را هر روز یک بار انجام دهید.

نویسنده مقاله : علی مظفری

تاریخ ویرایش: 1402/04/08

بیشتر بدانید..

2 دیدگاه برای “درمان چروک صورت با نسخه دکتر خیراندیش”

  1. آیا میشه انگور رو با نون بخوریم؟ آخه ایجوری که اصلا سیر نمیشیم. من گروه خونی ام o+ البته وزنم متعادل هست و کم غذا هستم ولی این رژیم سخت هست. با چندتا دونه بادام هم دوام نمیارم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم

    • سلام
      نه متاسفانه
      جهت مشاوره در ای تا یا واتساپ به شماره ۰۹۱۳۰۷۴۸۰۴۴ پیام دهید تا راهنمایی های لازم انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!