لاغری, مقالات کافه سبز

راهکارهای ساده برای لاغری شکم

راهکارهای ساده برای لاغری شکم

برای داشتن زندگی سالم و اندام مناسب، همه ما نیازمند به رژیم غذایی و راه های کاهش وزن خود هستیم. غذای نامناسب و کالری بالا می‌تواند عواقبی در پی داشته باشد. در این مقاله شما را با راهکارهای ساده برای لاغری شکم سریع آشنا می‌کنیم.

دستورات و راهکارهای متفاوت  و ساده برای لاغری شکم :

کسانی که شکم باد کرده دارند و همیشه از نفخ شکم می نالند باید به توصیه های زیر توجه کنند و آن را با دقت به کار ببندند.

  • خوردن میوه منحصراً در ناشتا
  • مخلوط نکردن پروتئین – چربی ها با مواد قندی
  • احتراز از مصرف مشوبات گاز دار مانند ماءالشعیر، آب معدنی،سودا و نظایر آن
  • ورزش شکم به مدت یک ربع ساعت صبح ها
  • مبارزه با یبوست مزاج با مصرف نان سبوس دار و نان سبوس و خوردن فیبرهای غذایی به مقدار زیاد
  • بعضی از برجستگی های غیر عادی شکم (بادکردگی)، علت و منشا عصبی دارند (ولی تنها دلیل برای این امر نمی باشد)

رها کردن بدن، کمک به لاغری شکم می‌کند ولی البته این به تنهایی کافی نیست، بلکه باید اصول تغذیه رعایت شده و از مخلوط کردن مواد مختلف غذایی، نظیر آنچه تاکنون گفته شده است پرهیز نمود.

چند دستور دیگر برای یک شکم صاف :

برآمدگی بعد منظر شکم، کم و بیش به علت اختلالات معدی ناشی از عادات بد غذایی است.
حتی اگر چربی ذخیره هم، بنابر شیوه ای منظم در بدن تولید نشود، اختلاط به غذاها، سبب اختلال در امر گوارش می شود، در نتیجه می‌توان گفت، برجستگی غیر عادی شکم، تظاهر محرز یک اشفتگی معدی است. البته نباید چنین پنداشت که آمیختگی های بد غذایی سبب ایجاد همه دردها تاثیرات و بیماریها است، نه، بلکه، باید گفته شود که ظهور یکی از بیماری های ذکر شده به احتمال قوی، ارتباط زیادی با اختلاط بد غذایی دارد. به انهایی که وزن بدنشان زیاد است و میخواهند اضافه وزن بدن را از بین ببرند، و به کسانی که اضافه وزن ندارند ولی مایلند همیشه در حال تعادل وزنی باقی باشند، هم چنین به خانم هایی که استعداد چاقی شدت مخصوصا در ناحیه شکم دارند، توصیه می‌شود، اصول و قواعدی را نه در این ذکر شده را به دقت مطالعه کنید.
مخصوصاً به آنهایی که تنها دلواپسی و مشغله فکری شان برجستگی غیر عادی شکم است.

جداً سفارش می شود، فصول زیر را حتماً مطالعه کنند و توصیه ها را به کار ببندند :
  • طبقه بندی خوراکیها
  • کم شدن میزان قندخون
  • قند مانند زهر است
  • گوارش
  • خوردن میوه در ناشتا

میوه ها برای سلامتی انسان از جمله مواد غذایی عالی محسوب می شوند، ولی به شرطی که میوه به تنهایی خورده شوند نه قاطی با خوراکی های دیگر. چنانچه میوه که معمولاً دارای ترشی است همراه مواد نشاسته ای مانند برنج، نان، سیب زمینی و غیره و یا حتی با گوشت خورده شود، سبب اختلالات شدید معدی خواهد شد. طرز ظاهر شدن اختلالات معدی، نزد همه یکسان نیست. بعضی از افراد که دارای حساسیت زیاد هستند به محض عدم رعایت اصول گفته شده دچار ناراحتی هایی نظیر اسهال، کولیت و ناراحتی های کبدی می شوند ولی بعضی دیگر از افراد، این علامات و نشانه های بیماری بلافاصله ظاهر نمی‌شود، زیرا بدن انسان که از قدرت مقاومت زیاد برخوردار است، از وسیله های جبران کننده در مقابله با این گونه ناراحتی ها استفاده می کند ولی در هر حال نمی توان ادعا نمود که عدم رعایت اصول مورد نظر، هیچگونه اثرات منفی در بدن انسان به جا نخواهد گذاشت، بلکه ناراحتی عمیق تر شده و بعد ها به شکل خاصی ظاهر می شود.

توجه:

بعضی از افراد در صورت خوردن میوه بعد از صرف غذا، دچار نفخ شدید و ناراحت کننده می شوند، طبیعتا این گونه از افراد باید در خوردن میوه بعد از صرف غذا خودداری نمایند و به عبارتی دیگر، این عادت بد غذایی را از بین ببرند، یکی از دلایل برجستگی غیر طبیعی شکم، استفاده از میوه بلافاصله بعد از صرف غذا است.

برای مراقبت بیشتر ازسلامتی، می‌توانید ویدئوی های مربوط به لاغری و درمان چاقی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *