لاغری

با این روش ها از چربی شکم وپهلوها خلاص شو

با این روش ها از چربی شکم وپهلوها خلاص شو

امروزه تناسب اندام دغدغه بزرگی در بین افراد بخصوص قشر جوان است. چربی شکم و پهلو عوامل مختلفی دارد : از جمله غذای چرب، استرس ،عدم تحرک ، رژیم غذایی نامناسب است. از بین بردن چربی شکم و پهلو شاید راحت نباشد اما با با این روش ها از چربی شکم وپهلوها خلاص شو.

بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده خارجی

چاقی افراد گاهی با مزاج آنها مرتبط میباشد. افرادی با مزاج بلغمی معمولا اندام درشتی دارند. برای درمان این بیماری اول باید مزاج خود را اصلاح کرد. برای تشخیص مزاج خود به مشاوره رایگان تست مزاج شناسی کافه سبز مراجعه کنید.

4 نوع مزاج داریم :

با این روش ها از چربی شکم وپهلوها خلاص شو :
1_تغذیه مناسب :

اگر برنامه ای را دارید که طبق آن نباید غذا بخورید یا که غذایتان را کم کنید، بدن‌تان فکر می‌کند که شما در حال تحمل گرسنگی هستید و سعی می‌کند به جای سوزاندن کالری، آن‌ها را ذخیره کند. در این حالت شما باید غذاهایی را مصرف کنید که کالری کمتری دارند تا بدن شما بتواند زودتر آن‌ها را بسوزاند. برخی مواد غذایی نیز وجود دارند که چربی سوزی بالایی دارند و این مواد می‌توانند به کاهش چربی‌های شکم و پهلوی شما کمک کنند.

2_مصرف سبزیجات و میوه :

سبزیجات و میوه به دلیل فیبر بالایی که دارند در کاهش چربی بسیار موثر هستند. این مواد به خاطر داشتن کالری کم و مواد مغذی، علاوه بر لاغری باعث تقویت بدن می‌شوند و ویتامین‌های لازم بدن را تامین می‌کنند. سعی کنید صبح‌ها و قبل از صبحانه حتما یک میوه بخورید. ظهر هم قبل از خوردن ناهار، سعی کنید مقدار زیادی سالاد سبزیجات بخصوص کاهو (بخاطر آب فراوانی و فیبر که دارد باعث می‌شود که فضای معده پر شود)بخورید.شب‌ها هم به جای غذاهای سرخ کرده ، میوه بخورید.


پودر خوراکی جلبک دریایی

 

3_مصرف برنج قهوه ای:

اگر شما نیز نمی‌توانید از برنج که غذای محبوب ایرانی‌هاست دوری کنید، بهتر است نوع آن را تغییر دهید. برنج سفید دارای کالری بالایی است و شما برای سوزاندن کالری یک قاشق از آن باید نیم ساعت ورزش کنید، اما برعکس برنج سفید، برنج قهوه ای علاوه بر کم کالری بودن دارای فیبر بالا، آنتی اکسیدان و ویتامین است. این برنج علاوه بر این‌که زود سوزانده می‌شود برای بدن نیز مفید است.

4_استفاده از چربی های سالم :

مقدار کمی چربی در برنامه غذایی مشکلی ایجاد نمی‌کند  ولی از چربی های مفید و سالم مانند : روغن زیتون  ،روغن کنجد و دیگر روغن های مفید و طبیعی .

5_پیاده روی :

پیاده روی یکی از مهترین عوامل چربی سوزی بشمار می آید. برای کارهای روزمره به جای استفاده از وسیله نقلیه، پیاده روی را جایگزین کنید. زیرا هر چقدر بیشتر حرکت کنید بیشتر کالری می‌سوزانید که این امر موجب کمتر شدن وزن شما می‌شود.

6_خواب مناسب :

خواب یکی دیگر از عوامل جمع شدن چربی در شکم و پهلوها هستند.خواب کمتر از 5 ساعت باعث چاقی شکم می‌شود و بیشتر از 8 ساعت خواب در شبانه روز هم به چاقی شکم می‌افزاید. بهترین میزان خواب در طول شبانه روز بین 6 تا 8 ساعت است.

7_سوختن چربی با سرکه سیب :

سرکه سیب چربی ها رو تحریک میکند وباعث سوخت وساز میشود. مصرف سرکه سیب در روز احساس گرسنگی را کاهش میدهد.

کرم جلبک

جلبک اسپیرولینا به کاهش وزن کمک می‌ کند

به خاطر مقدار زیادی پروتئین که در جلبک اسپیرولینا وجود دارد، خوردن این گیاه مقوی می‌تواند گرسنگی شما را ارضا کند. هم چنین پودر جلبک دریایی دارای فیبر بالا است که پیش‌نیاز اشتهای متعادل است. در صورت مصرف منظم قرص جلبک اسپیرولینا، ممکن است متوجه کاهش وزن در دراز مدت شوید. با این حال، مطمئن شوید که یک رژیم غذایی متعادل و متداوم را در برنامه کاهش وزن خود وارد کنید و آن را با ورزش مخلوط کنید. پودر لاغری جلبک یک سبک زندگی سالم پیش‌نیاز برای تلاش‌ های کاهش وزن است، که در نهایت سوخت و ساز شما را افزایش می‌دهد و نتایج را بهبود خواهد بخشید.

برای مراقبت بیشتر از سلامتی خود، می‌توانید ویدئوی های مربوط به مزاج شناسی و اصلاح طبع را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

نویسنده مقاله : علی مظفری

تاریخ ویرایش: 1402/04/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *