اخبار, سلامتی

جلوگیری از کرونا با طب سنتی

جلوگیری از کرونا با طب سنتی
اهمیت طب سنتی در جلوگیری از کرونا :

طب سنتی یکی از عوامل فراموش شده جهت جلوگیری و پیشگیری از ویروس کرونا می‌باشد که کشورمان در مقابل این ویروس از تمام ظرفیت ها استفاده نمی کند.

طی گزارش خبرنگار بهداشت دکتر منتظر و اسماعیلی از پدران طب سنتی و متخصصان خوب کشورمان با تنظیم نامه ای برای مراجع تقلید، راه ها و نکاتی در مورد کرونا و نحوه مقابله با آن ذکر کرد:
  1. از طریق رسمی و غیر رسمی این موضوع رو یادآوری کردیم که با تقویت سیستم ایمنی بدن، می‌توان میزان ابتلا به کرونا رو کاهش داد.
  2. در چند وقت اخیر دیدیم که کسانی که به این توصیه ها گوش کردند، مشکلی پیدا نکرده و حتی علائم بسیار خفیفی نسبت به بقیه داشته اند.
  3. ما برای حفاظت از جان مزدم مسئولیت زیادی داریم و برای مراقبت از جان مردم قسم خورده ایم،و از خبر فوت همکاران و هم میهنان عزیزمان متاثر شده و تاثر بیشتر ما به خاطر بی اعتنایی وزارت بهداشت و درمان به مقالات و علم طب سنتی است.
  4. اگر به علاوه تاکید بر ماسک زدن و رعایت فاصله به راه های پیگیری دیگر مانند مصرف گرمیجات اعم از سیر، پیاز، عسل، سیاهدانه، غرغر کردن نمک دریا، زنجبیل و … سفارش میشد، درحال حاضر ما شاهد فوت بسیاری از همکاران و هم میهنان عزیزمان نبودیم و هنوز در بین ما بودند.
  5. همچنین با توجه به موارد فوق جهت برگزاری مجالس عزاداری محرم، در صورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از جانب مقام معظم رهبری، استفاده از دستورات غذایی ذکر شده می‌تواند به پیشگیری از کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن شرکت کنندگان کمک کرده و نگرانی انها را برطرف نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *