مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
درمان جای جوش صورت

درمان جای جوش صورت

برای جای جوش صورت و درمان آن  چه کنيم؟

 درمان جای جوش صورت یکی از دغدغه های مهم،کسانی است که به زیبایی پوستشان اهمیت می دهند. به احتمال زیاد همه ی کسانی که با مشکل جوش مواجه شدند از انواع کرم یا محصولات زیبایی استفاده کرده اند. اما به نتیجه دلخواهشان نرسیدند چون پوستشان آسیب عمیقی دیده و با مشکل جدی تری مواجهند. جای جوش های عمیق ممکن است برای تمام عمر باقی بمانند ولی خوشبختانه راه های زیادی برای درمان آن وجود دارد که خیلی سریع و راحت از شر جای جوش روی پوستتان خلاص می شوید. پيشنهاد ما استفاده از ماسک خاک رس چسبي و روتین رفع جوش و جای جوش می‌باشد.

جای جوشگاه روی صورت

پيشگيري از ايجاد اسکار (جوشگاه) بسيار ساده تر از درمان است :

همان مثال معروف که پیشگیری بهتر از درمان است به جای درمان جوش اول پیشگیری از به وجود آمدن آن بکنید. پیشگیری یعنی بدانید چه عواملی باعث جوش زدن میشود؛ تغیر هورمون ها،ژنتیک،استرس،غذای نامناسب،مصرف لوازم آرایشی،مصرف دارو و…

در جوش غرور جوانی، اسکارها می توانند از سوراخ هاي کوچک که ممکن است با سوراخ هاي گشاد غدد چربي پوست اشتباه شوند تا ضايعات آبله اي شکل بزرگ و عميق وجود داشته باشند. جوش زدن در دوران بلوغ به علت تغیرات هورمونی و ترشح هورمون های جنسی است. که همین دلایل به حدی می رسند که باعث نگرانی ما میشوند.

درمان اسکار (جوشگاه) :

اين جوشگاه هاي صورت عبارت هستند از تراشيدن پوست، استفاده از ليزر، عمل جراحي برداشتن اسکار، برآمده کردن پوست و گرافت پوستي، تزريق مواد پرکننده اسکار،  پيلينگ يا لايه برداري پوست که بر اساس شدت و گستردگی ناهنجاری پوست در افراد مبتلا مي توان روش مناسب را انتخاب کرد.

کليه اين اتفاقات باعث کم شدن عمق اسکار (جوشگاه) و فرورفتگي پوست يا از بين رفتن آن مي شود. استفاده از کرم هاي مخصوص که قبل از عمل ضروري بوده باعث تحريک پوست و لايه برداري مي شود. چند هفته قبل از عمل ضروري بوده و باعث سريع شدن ترميم پوست پس از عمل ساييدن پوست مي گردد. بعضي مواقع جوشگاه هاي عميق پوست صورت را با عمل پوست جراحي برداشته و محل را بخيه مي زنند. در برخي بيماران لازم است اسکارهاي عميق توسط تزريق کلاژن پر شده و يا در بعضي موارد پيوند پوست از پشت گردن به ناحيه فرو رفته پوست انجام شود.

نحوه مراقبت از پوست جوشدار :

استفاده روزانه از ضدآفتاب هاي با طيف وسيع بخش مهمي از درمان است. انواع متفاوتي از کرم هاي موضعي در درمان تيرگي پس از التهاب استفاده ميشود که شامل کرم هاي هيدروکينون، ترتينوئين، اسيدگليکوليک و آزلاييک اسيد است. استفاده از پيلينگ هاي شيميايي در به دست آمدن نتايج عالي نيز موثر است. ساير درمان ها شامل استفاده از تري کلرواستيک اسيد و کرايوتراپي سطحي با نيتروژن مايع است که البته در افرادي با پوست تيره به دليل احتمال ايجاد اسکار (جوشگاه) بهتر است انجام نشود.

ماسک ضد جوش

استفاده از کرم هاي پوشاننده براي مناطق درگير نيز مي تواند از لحاظ ظاهري براي فرد موثر باشد. رتين آلدييد و يا اسيدگليکوليک نيز مي تواند در درمان تيرگي پس از التهاب در مورد جوش صورت استفاده شود. همه این ها راه حلی بود برای مراقبت از پوستتان اما بهترین روش مراقبت از پوست این است که نوع پوست خود را بشناسیم و با توجه به آن و نوع مزاجمان، محصولات و اعمال مناسب را بصورت روزانه انجام دهیم. شما در کافه سبز می توانید محصول روتین پوست خود را انتخاب کنید.

برای مراقبت بیشتر از پوست، می‌توانید ویدئوی های مربوط به مراقبت از پوست را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!