لاغری, مقالات کافه سبز

نحوه خوردن میوه برای لاغری

نحوه خوردن میوه برای لاغری

یکی از مشکلات همه ما تناسب اندام و لاغری می‌باشد، همچنین یکی از راه های لاغری، مصرف میوه می‌باشد که در این مقاله نحوه خوردن میوه برای لاغری و تاثیر مصرف میوه برای کاهش وزن را توضیح می‌دهیم.

نحوه خوردن میوه برای لاغری

هر روز صبح از میوه های موجود چند تایی را انتخاب کنید و به مقداری که باعث ناراحتی شما نشود، میل کنید، نیازی نیست که درباره کالری آنها فکر کنید و خود را آزار دهید. اگر به اندازه خورده اید، خوردن را متوقف کنید و در این مورد کاری بکنید که فلچر انجام داد هر تکه میوه را کاملاً بجوید. جویدن کامل باعث می شود از آنچه می‌خورید استفاده کامل ببرید.

مهمتر از همه، اجازه ی پرخوری به خود ندهید و همچنین کمتر از مقدار مورد نیاز نخورید آن قدر میوه بخورید که احساس سیری کنید از انچه میخورید لذت ببرید و به خاطر بسپارید میوه هایی که میخورید نقش عمده ای در رفع سموم بدن شما دارند و این امکان را فراهم می‌سازند که چربی اضافه را برای همیشه از دست بدهید. اگر قبل از ناهار احساس گرسنگی کردید می‌توانید یک یا دو عدد میوه بخورید ولی این کار باید دست بالا ۲۰تا۳۰دقیقه قبل از ناهار صورت بگیرد.

میوه های خشک شده از قبیل،هلو،نارگیل، گلابی، اناناس، آلو، زرد الو، کشمش و سیب کنسانتر هستند و برای افرادی که می خواهند لاغر شوند مناسب نیستند و تا زمانی که وزن بدن به حد مورد نظر نرسیده نباید از آنها خورد. پس از ان می‌توانید آنهارا داخل رژیم غذایی خود قرار دهید.

توجه:

اگر مایل باشید به جای خوردن میوه می‌توانید از آب آن استفاده کنید ولی بهتر است میوه به طور کامل مصرف شود، زیرا فیبروالیاف میوه خود نقش عمده ای در رفع سموم دارد.

بهترین و لذت بخش ترین راه استفاده این است که دو میوه را مخلوط کنید مثلا میوه ی انبه را در مخلوط کن بریزید و مقداری آب پرتقال یا سیب به آن اضافه کنید این ترکیب بسیار خوشمزه است و می‌توانید با لذت آن را بنوشید یا اینکه آن را انقدر غلیظ کنید که بتوانید آن را با قاشق میل کنید چنین نوشیدنی ای به خودی خود غذاست. همان طوریکه بعضی از غذاهای میوه ای وعده ای مناسب برای یک شام سبک و لذت بخش هستند.

برای مراقبت بیشتر ازسلامتی، می‌توانید ویدئوی های مربوط به لاغری و درمان چاقی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *