مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
چند ماسک صورت خانگی با قهوه

چند ماسک صورت خانگی با قهوه

معمولا افراد قهوه رو یه نوشیدنی کافئین دار می دونن که با خوردنش انرژی روزشونو تامین می کنن. اما یه قابلیت دیگه که قهوه داره ، کمک به سلامت پوسته. ماسک قهوه یکی از بهترین ماسک ها در زیبایی و جوان سازی پوست محسوب میشه که با یه بار استفاده هم تاثیرش رو خواهید دید. با ما همراه باشید با چند ماسک صورت خانگی با قهوه.

آنتی اکسیدان های فعالی که در قهوه موجوده ، می تونیه صدماتی که در طول روز به پوست وارد شده رو ترمیم کنه. استفاده از قهوه به صورت ماسک صورت باعث افزایش گردش خون و کاهش تورم و پف کردن پوست میشود و پوست شما را با انرژی و سلامت حفظ می کند.

بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده خارجی

قهوه نقش مهمی در رشد دوباره سلول‌های پوستی دارد. حفظ رطوبت پوست، افزایش کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست از ویژگی‌های دیگر استفاده از قهوه روی پوست به شمار می‌رود. فنی‌پلول موجود در قهوه یا هر منبع دیگری، لکه‌های پوست را از بین می‌یرد و با علائم کهولت سن مبارزه می‌کند.

فواید قهوه برای پوست :

  • کاهش سلولیت
  • آرامش بخش
  • درمان سرطان پوست
  • درمان آکنه
  • ضد پیری

چند ماسک صورت خانگی با قهوه :

1. ماسک قهوه برای جوش ها :

مواد لازم :

  • دو قاشق غذاخوری پودر قهوه
  • یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی
  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • یک قاشق غذاخوری ماست
  • 1/4 قاشق غذاخوری آب لیمو

یک کاسه برداشته و تمام مواد را به آن اضافه کنید. محتویات را به خوبی به شکل خمیر مخلوط کنید. این مخلوط را به طور یکنواخت در سراسر صورت و گردن خود قرار دهید. اجازه دهید حدود 20 دقیقه بماند. از آب گرم برای شستشوی صورت استفاده کنید.

خواص :

اگر به راحتی مستعد جوش هستید، ماسک صورت قهوه و بزان بهترین عملکرد را برای شما دارد. قهوه مملو از آنتی اکسیدان است که با پاکسازی به از بین بردن آلودگی، چربی اضافی و باکتری های ایجاد کننده جوش کمک می کند. آرد نخودچی دارای روی است که ثابت شده جوش ها را به طور موثر کاهش می دهد. لیمو و عسل با عملکرد خود به عنوان مواد سفید کننده طبیعی، پوست شما را روشن می کنند.

2. ماسک صورت قهوه برای پوست چرب :

مواد لازم :

  • 1 قاشق غذاخوری پودر قهوه
  • یک قاشق غذاخوری زردچوبه
  • یک قاشق غذاخوری ماست

یک کاسه کوچک برداشته و پودر قهوه، زردچوبه و ماست را به آن اضافه کنید. مواد را خوب مخلوط کنید تا به صورت خمیری یکدست درآید. خمیر را در جهت پایین به صورت خود بمالید. بگذارید حداقل 20 دقیقه خشک شود. صورت خود را با آب معمولی بشویید.

خواص :

ماسک قهوه و زردچوبه یک گزینه مناسب برای افرادی است که پوست چرب دارند. خواص ضد باکتری زردچوبه به مبارزه با باکتری های آکنه ساز کمک می کند. در این ماسک صورت، ماست با کاهش چربی اضافی، منافذ پوست را از بین می برد و پوست شما را مرطوب می کند.

3. ماسک با قهوه برای ترمیم رنگدانه پوست :

مواد لازم :

  • دو قاشق غذاخوری قهوه آسیاب شده
  • دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

یک کاسه کوچک برداشته و قهوه آسیاب شده و ژل آلوئه ورا را به آن اضافه کنید. محتویات را بدون ایجاد هیچ توده ای به خوبی مخلوط کنید.

ماسک صورت را در حالی که به صورت دایره ای روی پوست ماساژ می دهید به طور یکنواخت روی تمام صورت خود بزنید. بگذارید روی آن بماند تا خشک شود. صورت خود را با آب گرم بشویید.

خواص :

کافئین موجود در قهوه با لکه های قرمز، لکه های تیره، لکه های ناشی از آفتاب مبارزه می کند و رنگدانه ها را روشن می کند و باعث می شود پوست شما روشن به نظر برسد. در حالی که آلوئه ورا پوست شما را مرطوب و حتی رنگ پوست را حفظ می کند. سعی کنید از ماسک صورت قهوه و آلوئه ورا تا حد ممکن به طور مکرر استفاده کنید تا نتایج قابل توجهی کسب کنید.

4. ماسک قهوه صورت برای سفید کردن پوست :

مواد لازم :

  • یک قاشق غذاخوری آرد برنج
  • یک قاشق غذاخوری پودر قهوه فوری
  • آب ولرم

یک کاسه کوچک برداشته و پودر قهوه و آرد برنج را مخلوط کنید. به مقدار لازم آب ولرم را اضافه کنید و یک خمیر یکدست تهیه کنید. خمیر را به طور یکنواخت روی تمام صورت خود بمالید. بگذارید 15 دقیقه بماند. صورت خود را با آب سرد بشویید.

خواص :

این ماسک صورت آرد برنج و قهوه کاملاً برای روشن شدن رنگ پوست شما عمل می کند. خاصیت روشن کنندگی پوست آرد برنج از شدت جای زخم های آکنه سر سخت می کاهد. در عین حال، قهوه با تحریک جریان خون، آلودگی های پوستی را که باعث کدر شدن پوست شما می شوند، از بین می برد.

کرم جلبک

خرید بهترین ماسک صورت

ماسک صورت محصولی برای پاک سازی صورت از آلودگی هاست . ماسک ها معمولاً از مواد طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن ، بیرون کشیدن آلودگی ها از منافذ پوستی ، نرم کردن و لطیف کردن پوست ، به کار می روند . ماسک صورت سوپر استار کمک می کند تا سلول های مرده پوست را لایه برداری کنید ، و پوستی زیبا و شاداب داشته باشید .

ماسک صورت داشتن مواد طبیعی و عصاره میوه های گوناگون ، ویتامینه قوی پوست و مؤثر در جمع شدن منافذ باز پوست، مقابله با آکنه و جوش های قرمز، كلاژن ساز و لیفتینگ بسيار قوی، ترمیم پوست و کاهش چین و چروک، جوان سازی، لطافت و شاداب سازی پوست، کربن فعال ، کراتین هیدرولیز شده و نیز ویتامین هایی مانند ویتامین A و E در کنار نرم کننده هایی مثل دکسپانتنول ، بهترین فرمولاسیون را برای پاکسازی ، لایه برداری ، ترمیم و مرطوب کردن پوست صورت دارد.


پودر خوراکی جلبک دریایی

 

 

این محصول با داشتن این ویتامین ها و عصاره ها ، ویژگی های بی نظیری دارد که نیاز به ترمیم کننده های پوست را برطرف می کند .در اینجا ما ماسک جلبک دریایی و ماسک جلبک را برای داشتن پوستی شفاف و صاف پیشنهاد میکنیم.

برای مراقبت بیشتر از پوست، می توانید ویدئوی های مربوط به طرز تهیه ماسک های خانگی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

نویسنده مقاله : علی مظفری

تاریخ ویرایش: 1402/04/01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!