مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
ابتلا به کرونا در قم از میانگین کشوری بالاتر است

ابتلا به کرونا در قم از میانگین کشوری بالاتر است

سخنگوی وزارت بهداشت، سیما سادات لاغری، در تشریح وضعیت بیماری کرونا در استان قم، گفت: ابتلا به کرونا در قم از میانگین کشوری بالاتر است

طی گزارشات اخیر، سیما سادات لاری به  توضیح وضعیت ویروس کرونا در یکی دیگر از استان ها پرداخت و همچنین به تازه ترین گزارش از کرونا در استان قم، گفت:از ابتدای فروردین تا اواسط خرداد ۹۹ شاهد روند نزولی در موارد ابتلا و بستری روزانه در این استان بودیم، ولی متاسفانه از اواخر خرداد نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه در استان قم مجددا صعودی شد و همچنان در حال امتداد است‌.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در حال حاضر حدود ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان قم بستری هستند که وضعیت عمومی ۹۵ نفر از آنها وخیم گزارش شده است‌.

وی ادامه داد: استان قم برای چندین هفته متوالی در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد و بروز موارد بستری در این استان بالاتر از متوسط کشوری است و بیم آن می‌رود که عادی انگاری شرایط و سهل‌انگاری پر رعایت پروتکل‌های بهداشتی زمینه را جهت خیز مجدد بیماری در این استان فراهم کند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درباره بازرسی‌های صورت گرفته در استان قم، افزود :

از زمان شروع بیماری بیش از ۱۵۶ هزار بازدید از اماکن عمومی و واحدهای صنفی و صنعتی استان قم صورت گرفته است که برای بیش از ۲۷ هزار مورد از اماکن مذکور به دلیل سهل انگاری در پروتکل‌های بهداشتی اخطار صادر شده است و تعداد ۱۹۷ واحد متخلف پلمب شده‌اند.

همچنین بر اساس بررسی‌های صورت گرفته میزان استفاده از ماسک توسط مردم استان قم در مراکز و اماکن عمومی، ادارات و بانک‌ها ۸۱ درصد و در وسایل نقلیه عمومی درون و برون شهری ۸۷ درصد است. همچنین میزان استفاده از ماسک توسط کارمندان ادارات و بانک‌های استان ۹۶ درصد و میزان استفاده توسط متصدیان واحدهای صنفی ۷۵ درصد و واحدهای صنعتی ۹۲ درصد گزارش شده است‌.

بالاترین میزان رعایت نکات بهداشتی در هفته سوم شهریورماه در استان قم در بانک‌ها و کمترین میزان رعایت در اماکن ورزشی و واحدهای بستنی فروشی گزارش شده است.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!