مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه

قوانین و مقررات

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی کافه سبز، از آن جا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین کافه سبز است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

قوانین و مقررات

ماده 1) تعاریف 

در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار می گیرند، تعریف می شوند.

• فروشگاه: فروشگاه اینترنتی کافه سبز 

• سایت: وب سایت فروشگاه اینترنتی کافه سبز به آدرس www.cafesabz.com 

• محتوای سایت: شامل قیمت، متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار درج شده در سایت و وبلاگ می باشد.

• کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت کافه سبز شده باشد، کاربر تلقی می شود.

• عضو: کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.

• مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت خرید می نماید.

• سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

• استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی.

ماده 2) ایجاب و قبول سفارش :

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده 183 قانون مدنی عبارتست از این که ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.

ایجاب، پیشنهاد انجام یک معامله به شخص دیگر است بطوریکه اگر پیشنهاد مزبور مورد قبول واقع گردد، عقد منعقد می گردد. قبول نیز عبارتست از اعلام رضایت به ایجاب ابزار شده برای انعقاد قرارداد. بنابراین هنگامی که ایجاب و قبول از طریق داده پیام انجام گیرد، یک قرارداد آنلاین منعقد شده است، لذا هنگامیکه مشتری سفارش خود را نهایی می نماید در واقع قرارداد منعقد شده است و ملزم به پرداخت وجه آن می باشد. توجه نمایید که صرف ایجاب برای ایجاب کننده تعهدی بوجود نمی آورد و وی می تواند ضمن ایجاب، مدت زمانی که در آن پیشنهاد پابرجاست یا سایر شروط را مشخص نماید.

با توجه به محصولاتی که نیاز به استعلام دارند و مرحله اول خرید، استعلام سفارش می باشد، پاسخ استعلام سفارش مشتری به منزله ایجاب و نهایی کردن سفارش توسط مشتری به منزله قبول است.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتی که با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

کاربران برای خرید از سایت باید دارای سن قانونی (18 سال تمام) بوده یا از طریق والدین یا قیم قانونی خود اقدام به خرید از سایت نمایند.

ماده 3) مراحل ثبت سفارش و خرید :

ثبت سفارش و استعلام: با توجه به موجودی کالاهای فروشگاه و قیمت ها، برای خرید لازم استمشتریان پس از بررسی موجودی و قیمت محصولات مورد نیاز، اقدام به انتخاب آن و تعیین تعداد مورد نظر نموده و سپس آدرس کامل پستی را وارد نموده و نسبت به پرداخت هزینه فاکتور خود توسط درگاه پرداخت سایت کافه سبز اقدام نمایند و در آخر کد سفارش و کد پیگیری پستی را ذخیره کنند.

زمان ارسال :

محموله های پستی بسته به نوع محصول و شهر مقصد حدود 4 الی 6 روز کاری می باشد.

محصولات خوراکی و کتوژنیک کافه سبز :

لازم به ذکر است در صورت نیاز محصولات خوراکی و کتوژنیک، این محصولات بدلیل عدم وجود مواد نگهدارنده از کیفیت و سلامت بالایی برخوردارند لذا پس از ثبت سفارش و تسویه حساب کامل، تهیه و تولید می شوند تا با بالاترین کیفیت بدست مشتریان برسند. بنابراین پس از سفارش مشتری حدود 2 الی 3 روز کاری زمان آماده سازی و طبخ این محصولات می باشد و سپس توسط پست پیشتاز ارسال می گردد. به این دلیل زمان دریافت محصولات خوراکی و کتوژنیک حدود 5 الی 8 روز کاری است که شامل زمان مورد نیاز طبخ و زمان مورد نیاز ارسال پستی می باشد. برای مشتریانی که در شهر اصفهان ساکن هستند ، ارسال توسط پیک بوده و این زمان کمتر از 5 روز کاری می باشد.

ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت :

کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.

با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیر این صورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. 

ماده 4) روش های پرداخت  :

کلیه مشتریان باید وجه فاکتور خود را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی کافه سبز و یا روش پرداخت درب محل (این روش برای محصولات مجاز و غیر خوراکی می باشد) پرداخت نمایند.

ماده 5) روش های ارسال سفارش 

1. سفارشات در شهر اصفهان  صرفا توسط ناوگان کافه سبز ارسال می گردد و هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

2. در شهرهای مجاور شهر اصفهان ، سفارش ها علاوه بر ناوگان کافه سبز، توسط شرکت پست نیز ارسال می گردند.

3. در سایر استان ها غیر از استان اصفهان ، سفارش ها از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و باربری ارسال می گردند.

مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد. 

تبصره: 1در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد.

ماده 6) هزینه ارسال 

مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، به راحتی و بدون هیچگونه پرداخت وجهی قادر هستند روش های مختلف ارسال و هزینه های مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالاهای سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد، بصورت مکانیزه توسط سیستم محاسبه می گردد.

ماده 7) مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهر اصفهان: مدت زمان تحویل کالاها در شهر اصفهان کمتر از 1 روز کاری (به غیر از پنجشنبه ها و جمعه ها و ایام تعطیل) برای محصولات غیر خوراکی و حدود 4 روز کاری برای محصولات خوراکی و کتوژنیک می باشد.

توجه: سفارش های ارسالی شهر اصفهان با مشتریان هماهنگ خواهد شد، و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر این صورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری:

سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در روزهای شنبه و سه شنبه تحویل پست یا باربری خواهند شد. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً 3 تا 6 روز کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

ماده 8) نکات مهم در هنگام تحویل سفارش :

1. مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با فاکتور مندرج روی بسته پستی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید. 

توجه: توضیحات کامل مرتبط با مغایرت کالا را می توانید در بخش “10 روز تضمین عدم مغایرت” مطالعه فرمایید.

2. مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)

توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

تبصره 2:چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورت جلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه کافه سبز اطلاع نماید.

3. در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتی که کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورت جلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه کافه سبز اطلاع دهند. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (به منزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آن که مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچ گونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد همانطور که در ماده 5 قوانین ذکر گردیده است، پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفا سعی می کند پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریع تر خسارت مشتری انجام دهد.

4. طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آن ها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر این صورت مامور پست کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

5.  طبق قوانین فروشگاه کافه سبز ، در سفارش هایی که پرداخت آن ها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازم است که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد.

6. به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود .

ماده 9) شرایط استفاده از کالای خریداری شده :

توضیحات کامل نحوه استفاده و جوانب احتیاط جهت استفاده محصولات آرایشی به طور کامل بر روی بسته بندی ها و همچنین در سایت کافه سبز آورده شده است و مشتریان موظفند هر نوع ماده آرایشی را قبل از استفاده بر پوست بازوی خود تست نموده و در صورت عدم حساسیت پوستی مصرف نمایند.

در مواردی که هر گونه سوالی در رابطه با نحوه مصرف محصولات وجود دارد مشتری می تواند از طریق راه های اتباطی با مشاوران فنی کافه سبز ارتباط برقرار کرده و مشاوره بگیرند. همچنین در مورد محصولات خوراکی، مسئولیت تداخل های غذایی و دارویی و هرگونه حساسیت های غذایی به عهده مشتری است و می بایست قبل از خرید و استفاده، موارد را در صورت نیاز با پزشک خود بررسی و سپس اقدام به خرید نمایند.  

ماده 10) ارائه اطلاعات تلفنی توسط کارشناسان :

کارشناسان فروشگاه کافه سبز  همواره در چارچوب اطلاعات درج شده در سایت، پاسخگوی سوالات مشتریان محترم خواهند بود و از آنجایی که کارشناسان فروشگاه اطلاعاتی فراتر از اطلاعات درج شده در سایت نداشته و ارائه نخواهند نمود، طرح هر گونه ادعایی توسط مشتریان محترم مبنی بر خرید بر اساس اطلاعات شفاهی (تلفنی) دریافت شده از کارشناسان فروشگاه کافه سبز، فاقد هر گونه وجاهت قانونی می باشد. لذا از مشتریان محترم درخواست می گردد صرفا بر اساس اطلاعات درج شده در سایت فروشگاه کافه سبز، خرید خود را انجام داده و در صورت وجود هر گونه ابهام، قبل از خرید از مراجع اصلی ، ابهامات خود را برطرف نمایند.

ماده 11) امکان بروزرسانی در قیمت های سایت :

فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمت های کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائی که این قیمت ها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی و بروزرسانی اطلاعات وجود خواهد داشت.

ماده 12) امکان ارسال کالای اشتباه :

فروشگاه کافه سبز همواره سعی می نماید دقیقا کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای ایشان ارسال نماید؛ اما به دلیل حجم بالای سفارشات و امکان خطای سیستمی یا انسانی، در موارد معدود ممکن است کالای اشتباهی برای مشتری ارسال گردد. در این موارد همانطور که در بند 1 ماده 8 به صراحت اعلام گردیده، مشتریان موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید. حال چنانچه مشتری بدون چک کردن کالا را تحویل و از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نموده باشد، در صورتیکه قیمت کالای تحویل گرفته شده بیشتر از کالای سفارش داده شده باشد، موظف است مابه التفاوت وجه را حداکثر 48 ساعت پس از اطلاع، به حساب فروشگاه واریز نماید، در غیر اینصورت فروشگاه حق خواهد داشت نسبت به پیگیری از طریق مراجع قضایی ذیصلاح اقدام و در اینصورت کلیه خسارات، هزینه های دادرسی و حق الوکاله بر عهده مشتری خواهد بود. اما در صورتیکه کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری ارزان تر از کالای سفارش داده شده باشد، فروشگاه موظف است حداکثر 48 ساعت پس از اطلاع، مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز نماید، در این موارد به دلیل اینکه کالا از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج گردیده است، امکان عودت وجود ندارد.

ماده 13) خدمات پس از فروش کافه سبز :

مشتریان در صورت نیاز به مشاوره در زمینه محصول یا طب سنتی می توانند توسط راه های ارتباطی درج شده با کارشناسان با در ارتباط بوده و در استفاده هر چه بهتر از محصولات مشاوره بگیرند.

خدمات مشاوره ای رایگان کافه سبز :

کافه سبز برای حمایت از فرهنگ استفاده از محصولات گیاهی و سالم و همچنین ترویج طب سنتی و ایرانی، اقدام به راه اندازی مشاوره اتوماتیک و رایگان طب سنتی نموده و افرادی که تمایل به استفاده از این خدمت می باشند میتوانند با ورود به بخش مزاج شناسی، و پاسخ به چند سوال، اطلاعات جامع و کاملی در خصوص مزاج خود و مواد غذای مورد نیازشان بدست آورند. 

ماده 14) راه های ارتباطی بین اعضاء و مشتریان با فروشگاه و بالعکس

راه های ارتباطی بین اعضاء و مشتریان با فروشگاه یا بالعکس شامل ایمیل و واتساپ می باشد. کلیه مواردی که از طریق ایمیل یا واتساپ اعلام می گردد در حکم اظهارات رسمی هر یک از طرفین می باشد، ایمیل فروشگاه  info@cafesabz.com  و شماره واتساپ آن 09103461917 می باشد، ایمیل و شماره پیامک (شماره تلفن همراه) مشتری نیز مطابق با اطلاعات ارائه شده در هنگام ثبت نام در سایت یا ثبت سفارش می باشد.

ماده 15) جشنواره های فروش شرکتی :

فروشگاه تمام سعی خود را خواهد نمود که اطلاعات جشنواره های مختلف مرتبط با برندهای موجود در سایت را بلافاصله پس از اطلاع در سایت خود به روز رسانی نماید، با این حال به دلیل عدم اطلاع رسانی شرکت های صاحب برند از آغاز و پایان جشنواره ها، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال جشنواره ها نخواهد داشت، بر این اساس مشتریان محترم موظف هستند قبل از خرید از فروشگاه، از طریق تماس نسبت به معتبر بودن جشنواره ها اطمینان حاصل نمایند.

لازم به توضیح است که طبق قوانین شرکتهای صاحب برند، آن ها مجاز هستند بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی، نسبت به اتمام جشنواره ها اقدام نمایند، بر این اساس مجددا تاکید می شود که فروشگاه هیچگونه تعهدی بابت تضمین برخورداری از تخفیفات یا هدایای جشنواره ها برای مشتریان محترم ندارد.

ماده 16) امکان بحث و تبادل نظر در سایت :

1. در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.

2. فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.

3.  در صورتی که کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

ماده 17) محتوای سایت :

1.  فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.

2.  فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آن ها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال کافه سبز هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد. 

3.  فروشگاه کافه سبز خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.

4.  درصورتی که کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.

ماده 18) تبلیغات فروشگاه :

1.  تبلیغات فروشگاه در چهارچوب کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به ویژه ماده 2 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مواد 50 الی 55 قانون تجارت الکترونیک صورت می گیرد. کلیه ی مشتریان جهت آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات فروشگاه و همچنین آگاهی از تخفیفات و پروموشن ها اجازه ی ارتباط از طریق واتساپ، ایمیل و مرسولات کاغذی را به فروشگاه می دهند.

2.  فروشگاه محتوای سایت هایی که قصد تبلیغات در سایت را دارند از نظر مغایرت با اصول و قوانین کشور مورد بررسی قرار می دهد اما صحت و سقم محتوا و خدمات آنها را مورد بررسی قرار نمی دهد و لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات ارائه شده در این سایت ها ندارد. 

ماده 19) مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت :

1.  هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

2. کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.

3.  فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

ماده 20) استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان :

استفاده از نام، عکس یا لوگو و تجربه خرید مشتریان، در جهت معرفی و اشتراک گذاری تجربیات مشتریان در خرید از فروشگاه با رضایت آن ها و در چهارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

ماده 21) حق مالکیت مادی و معنوی :

کلیه محتوای سایت کافه سبز صرفاً متعلق به فروشگاه کافه سبز بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

ماده 22) اختیارات فروشگاه کافه سبز :

1. فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست ها، حقوق و قوانین اقدام نماید. 

2.  فروشگاه در هر زمانی اختیار را دارد که بنا به مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید. 

سایت کافه سبز به جز آدرسwww.cafesabz.com   و آدرس پستی info@cafesabz.com هیچ گونه مرجع رسمی دیگری ندارد. درصورتی که سایت بخواهد از طرق دیگری با مشتریان خود ارتباط برقرار نماید، حتماً آن را به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد لذا در مقابل زیان های ناشی از تماس مشتریان با هرگونه راه ارتباطی غیرمجاز که از نام کافه سبز استفاده نموده باشند، پاسخگو نخواهد بود.

ماده 23) موارد خاص :

با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.

قوانین فروشگاه کافه سبز مشتمل بر 23 ماده و 2  تبصره می باشد و مشتری باعلم و آگاهی از تمام قوانین نسبت به ثبت سفارش و خرید اقدام می نماید و لذا هر گونه ادعایی در خصوص عدم اطلاع از قوانین، فاقد وجاهت قانونی بوده و فروشگاه کافه سبز مسئولیتی در برابر آن ها ندارد.

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!