مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
ماسک ضد چروک با موز

ماسک ضد چروک با موز

اگر می خواهید از شر چین و چروک های صورت خود خلاص شوید می توانید از ماسک ضد چروک با موز استفاده کنید. ماسک ضد چروک با موز تاثیر زیادی در شادابی و جوانی صورت شما خواهد گذاشت. موز از خاصیت بالایی برای پوست برخوردار است. ماسک ضد چروک با موز همچنین برای پوست های آسیب دیده ، مناسب بوده و در دنیای زیبایی، موز،به معنی “بوتاکس طبیعی” شناخته می شود. موز مانند یک بوتاکس طبیعی عمل می کند و چین و چروک صورت را از بین می برد. این میوه پوست را تغذیه می کند و به عنوان یک ماده ضد پیری عمل خواهد کرد . ماسک ضد چروک با موز را می توان با انواع مواد دیگر ترکیب کرد تا برای هر نوع پوستی مناسب باشد.

بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده خارجی

خواص موز برای پوست :

موز حاوی ویتامین A، ویتامین B، ویتامین E و پتاسیم است، که هر کدام به‌طور طبیعی با مرطوب نگه داشتن پوست و محافظت از آن در برابر رادیکال‌های آزاد، در از بین بردن لکه های پوستی مؤثرند. علاوه‌بر این حتی پوست موز هم در رفع لکه‌های قهوه ای صورت ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب، سفید کردن دندان ها و جلوگیری و کاهش چین و چروک ها تأثیرگذار است. موز یک ماده غذایی کامل از هر نظر است.

رفع تیرگی صورت نیز یکی دیگر از اثرات این میوه استوایی است. موز حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که درخشندگی زیادی را به پوست می بخشد و تیرگی آن را از بین می برد.

موز سرشار از آنتی اکسیدان است و همین امر از پیری پوست جلوگیری به عمل می آورد و چین و چروکهای آن را از بین می برد.

ماسک موز در از بین بردن جوشهای صورت معجزه می کند. زیرا دارای خواص ضد میکروبی است و از تجمع میکروب بر روی صورت جلوگیری به عمل می آورد.

همچنین سبب می شود التهاب و قرمزی پوست کاهش پیدا کند. این میوه استوایی دارای خواص بسیار زیادی است و بر زیبایی صورت شما اثر می گذارد.

چندین مزیت ماسک صورت موز عبارتند از :
  • رطوبت رسانی و تغذیه پوست
  • بهبود آکنه و جلوگیری از زخم
  • کمک به درمان التهاب
  • کمک به درمان بیماری هایی مانند :پسوریازیس ، روزاسه و غیره
  • کاهش چین و چروک و علائم پیری
  • از بین بردن سلول های مرده پوست
  • جوان کننده پوست
  • کاهش تولید روغن اضافی پوست
  • کاهش آفتاب سوختگی
چند ماسک ضد چروک با موز :

ماسک موز و خاک رس :

این ماسک براي تمامی پوست ها استفاده ميشود . ولی براي پوست های چرب بهتر است.

مواد لازم:

۱ قاشق سوپ خوری خاک رس، 1/4 یک عدد موز را له کنید، ۱ قاشق سوپ خوری آب گل پرتقال، ۱ قاشق چای خوری آب آناناس را با هم مخلوط کنید. سپس بر روی پوست تمیز بمالید. سپس بعد از 15 دقیقه بشویید.

ماسک موز و عسل :

در‌حالی‌که موز باعث پاکسازی پوست شما می‌شود، عسل هم ضمانتی برای جلوگیری از خشکی پوست است. این ماسک به درخشش ، آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست کمک می کند و همچنین دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی می باشد.

مواد لازم :

  • نصف یک عدد موز
  • 1 قاشق چای خوری عسل
  • 1 قاشق چای خوری لیمو

طرز تهیه و استفاده :

ابتدا موز را له کرده و با عسل به خوبی هم بزنید تا زمانی که ترکیبی یکدست و بدون هیچ گونه بافت اضافی حاصل شود و سپس ماسک به دست آمده را با انگشتان تمیزتان به آرامی ، به مدت 2 دقیقه ماساژ دهید و بعد از 15 دقیقه با آب شستشو دهید و بعد با حوله نرم خشک کنید و در نهایت از یک کرم آب رسان مناسب در سراسر پوستتان استفاده نمایید. این ماسک را دوبار در هفته برای گرفتن بهترین نتیجه تکرار کنید.

خواص عسل :

عسل یک پماد معجزه آسا است که به حفظ سلامتی پوست کمک می کند. در ابتدا باید بگوییم، عسل یک آب رسان طبیعی است. این امر بدین معناست که عسل رطوبت را از هوا می گیرد و وارد پوست شما می کند.

علاوه بر این، عسل دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد تورم است. با توجه به خاصیت ضد تورمی، این ماده جوش های صورت را، که در اثر باکتری به وجود آمده اند و پوست را خشک کرده اند، از بین می برد.

عسل دارای آنزیم هایی است که مانند لایه برداری طبیعی عمل می کند و ناخالصی های صورت را از بین می برد.

   

پودر خوراکی جلبک دریایی

ماسک موز و آب‌لیمو :

اگر پوست‌تان چرب است و این موضوع اذیت‌تان می‌کند، اسید سیتریک موجود در آب لیمو ترش به تمیزی و لایه برداری پوست شما کمک می‌کند.

مواد لازم :

  • 1 عدد موز
  • نصف لیمو

یک موز له‌شده را با آب نصف لیمو مخلوط کنید، روی صورت‌تان بمالید و اجازه دهید به‌مدت 10 تا 15 دقیقه بماند، سپس پوست‌تان را بشویید.

ماسک موز و جوش‌شیرین :

مواد لازم :

  • 1 عدد موز
  • نصف قاشق چایی خوری جوش شیرین

یک عدد موز له‌شده را با حدود نصف قاشق چای‌خوری جوش شیرین، به‌عنوان یک پاک‌کننده و چربی‌زدای طبیعی، مخلوط کنید. اجازه دهید این ماسک جوش شیرین و موز حدود ده دقیقه روی پوست‌تان بماند. بعد صورت‌تان را بشویید.

ماسک ضد چروک با موز و زردچوبه :

ترکیب زردچوبه و موز به درخشندگی پوست کمک خواهد کرد. زردچوبه، خواص ضدباکتریایی دارد و اضافه کردن آن به ماسک موز، باکتری‌هایی را که به‌عنوان علت ایجاد جوش شناخته می‌شوند، ازبین می‌برد.

مواد لازم :

  • 1 قاشق غذاخوری موز رسیده
  • 1 قاشق چای خوری زردچوبه

طرز تهیه و طریقه استفاده :

برای تهیه این ماسک زردچوبه و موز، 1 قاشق چای‌خوری زردچوبه و 1 قاشق غذاخوری موز رسیده نیاز دارید. ابتدا موز را به خوبی له کنید و سپس زردچوبه را به آن بیفزایید تا زمانی که ماسکی یکدست حاصل شود و سپس ماسک به دست آمده را روی تمام صورتتان اعمال کنید و بعد از 20 تا 30 دقیقه که کاملا خشک شد با آب شستشو دهید و با یک حوله نرم خشک کنید و از یک کرم آب رسان مناسب استفاده نمایید.

ماسک موز و ماست :

کمی ماست به ماسک موز خود اضافه کنید تا التهاب و قرمزی ناشی از جوش‌های صورت‌تان را کاهش دهد. ماست به کوچک کردن و سفت شدن منافذ باز صورت کمک می کند . آب پرتقال نیز به جوان سازی سلول های پوست کمک می کند.

مواد لازم :

  • نصف یک عدد موز رسیده
  • 1 قاشق غذاخوری ماست یا کشک
  • 1 قاشق غذاخوری آب میوه پرتقال

طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا موز را له کنید و با کشک یا ماست مخلوط کنید تا ترکیبی غلیظ و یکدست حاصل شود و سپس ماسک به دست آمده را به تمام صورت خود اعمال کنید و بعد از 5 دقیقه ماساژ دادن ، 15 دقیقه استراحت دهید و با آب شستشو دهید و زمانی که کاملا خشک شد با آب شستشو دهید ، با یک حوله تمیز خشک کنید و در نهایت از ماسک مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید.

ماسک ضد چروک با موز و تخم مرغ :

زرده های تخم مرغ رطوبت لازم را به پوست می دهند و آن را به خوبی هیدراته نگه می دارند ، در حالی که سفیده تخم مرغ به سفت شدن منافذ کمک می کند و همچنین روغن اضافی را از بین می برد.

مواد لازم:

  • 1 قاشق غذاخوری موز رسیده
  • 1 عدد زرده تخم مرغ

طرز تهیه و طریقه استفاده :

ابتدا موز را به خوبی له کنید و بعد زرده تخم مرغ را به آن بیفزایید ، به قدری هم بزنید تا زمانی که ترکیبی یکدست و بدون بافت اضافی حاصل شود و سپس آن را روی تمام صورت تان اعمال کنید و بعد از 20 تا 30 دقیقه با آب شستشو دهید ، با یک حوله نرم خشک کنید و از یک مرطوب کننده مناسب استفاده نمایید.

ماسک جلبک دریایی با بهره‌گیری از خواص منحصر به فرد جلبک دریایی پوستی جوان، شاداب و درخشنده برای شما به ارمغان می آورد. این محصول با افزایش میزان کلاژن و الاستین، چین و چروک‌های روی پوست را از بین می‌برد و افتادگی پوست را برطرف می‌کند. ماسک جلبک دریایی به واسطه داشتن ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده لطافت و نرمی را به پوست شما هدیه می‌دهد.

کرم جلبک

ماسک جلبک منافذ را به طور عمقی پاکسازی کرده و می تواند ترشح چربی را کنترل کند. در نتیجه محصولی مفید برای جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه است. این محصول با اصلا رنگدانه‌های پوست، لک و تیرگی را برطرف کرده و رنگ پوست را صاف و یکدست می‌کند. این ماسک فاقد ترکیبات شیمیایی مضر بوده و برای انواع پوست مناسب است.

برای مراقبت بیشتر از پوست، می توانید ویدئوی های مربوط به طرز تهیه ماسک های خانگی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

نویسنده مقاله : علی مظفری تاریخ ویرایش: 1402/04/29

آیا جلبک دریایی برای زنان باردار مفید است؟
فهرست محتوا فواید استفاده از جلبک دریایی در زمان بارداری مطالعات نشان داده‌اند که مصرف جلبک دریایی در بارداری می‌تواند برای زنان باردار فوایدی داشته باشد به شرطی که مقدار مصرف آن در حدود معقول باشد و از منابع معتبر و پاکیزه تهیه شود. در اینجا چند ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!