مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
ماسک های خانگی ضد لک

ماسک های خانگی ضد لک

همه افراد و به ویژه خانوم ها دوست دارند پوستی روشن، صاف و یکدست داشته باشند و ایجاد لک و تیرگی روی پوست یکی از مشکلاتی هست که ممکنه هر از چند گاهی ایجاد بشه و زیبایی پوست و چهره رو تحت تاثیر قرار بده. این لک ها در پی عواملی مانند جوش، آکنه و صفات ارثی بر روی پوست جا خوش می‌کنند .روش های زیادی برای از بین بردن لک صورت و روشن کردن پوست وجود داره اما استفاده از ماسک های طبیعی و ماسک های خانگی ضد لک که دارای اثر روشن کنندگی و ضد لک هستند، میتونن تاثیر خیلی خوبی در این زمینه داشته باشند و رنگ پوستتون رو بهتر کنند.  اگر لک های قهوه ای ب روی پوست دارید شاید بخاطر مزاجتان باشد. وقتی مزاج رو به سوداوی می‌رود باعث ایجاد لک پوستی می‌شود. برای تشخیص مزاج خود به تست رایگان مزاج شناسی کافه سبز مراجعه کنید. در ادامه با کافه سبز همراه باشید و آموزش چند مدل ماسک های خانگی ضد لک با اثر فوری رو برای انواع پوست یاد بگیرید.

ماسک سرکه وعسل :

سرکه یکی از مواد طبیعی است که می‌توانید در درست کردن انواع ماسک صورت استفاده کنید. برای درست کردن این ماسک ضد لک باید 1 تا 2 قاشق سرکه خالص و طبیعی رو با مقداری عسل ترکیب کنید تا حالت رقیق شده پیدا کنند. با استفاده از براش تمیز یا نوک انگشت روی تمام قسمت های پوست و به ویژه قسمت هایی که دچار لک شده، بمالید، حدود 15 الی 20 دقیقه صبر کنید و سپس پوستتون رو با آب ولرم بشویید. از این ماسک روزی یک بار استفاده کنید تا اثربخشی بهتری داشته باشه.

ماسک پیاز و سیر :

یک برش پیاز و یک حبه سیر آسیاب کنید. خمیر تهیه‌شده (پیاز و سیر آسیاب‌شده) را روی لکه‌های تیره صورت‌تان بمالید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت‌تان بماند. سپس زمانی که بوی آن از بین رفت، آن را بشویید و بعد از یک مرطوب کننده استفاده کنید. از این ماسک، روزی یک بار استفاده کنید.

برای رهایی از لکه‌های تیره، حتما این ماسک را امتحان کنید. سیر، گردش خون را بهبود می‌بخشد و پیاز، در برطرف کردن اسکار پوست و جای زخم‌ها بسیار مؤثر است. همه این خواص، منجر به درمان لکه های صورت و کاهش تیرگی پوست می‌شود. فقط هرگز سیر را برای رفع لک، مستقیما روی جوش و آکنه مالش ندهید، زیرا ممکن است باعث درماتیت و حتی تاول شود.

ماسک آلوئه ورا و گلاب :

آلوئه ورا و گلاب از مواد طبیعی و در دسترسی هستند که تقریبا در تمام خانه ها یافت می شود. یک ترکیب ساده از ژل آلوئه ورا و مقداری گلاب میتونه اثر ضد لک خیلی فوری و خوبی بر روی پوست داشته باشه و با استفاده هر روزه از این ماسک طبیعی میتونید خیلی سریع و راحت از شر لکه های پوستی رها شوید و پوست صاف و شفافی هم داشته باشید.

ماسک سیب زمینی :

سیب زمینی دارای خاصیت روشن کنندگی پوست است. به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان درمانی برای لک های پوستی استفاده نمود. برای تهیه ماسک ضد لک سیب زمینی، ابتدا یک عدد سیب زمینی کوچک را رنده کرده و آب آن را بگیرید. سپس سیب زمینی را به خوبی با آرد مخلوط کنید. ماسک شما آماده است! این خمیر را روی لک ها بمالید و حدود 20 دقیقه صبر کنید. پس از گذشت 20 دقیقه پوست را با آب گرم بشویید. در نهایت به صورت خود آب سرد بپاشید یا تکه‌ای یخ را روی پوست مالش دهید تا منافذ آن بسته شود. فراموش نکنید که پس از خشک کردن صورت به آن مرطوب کننده بزنید. برای کسب بهترین نتیجه و اثرگذاری بیشتر، از این ماسک سیب زمینی به طور مرتب استفاده نمایید.

برای مراقبت بیشتر از پوست، می توانید ویدئوی های مربوط به طرز تهیه ماسک های خانگی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!