مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
خواص آلوئه ورا

خواص آلوئه ورا

آلوئه ورا (Aloe Vera) یا صبر زرد طبی گیاهی از راسته مارچوبه ای ها که بومی آفریقای شمالی است. این گیاه بی ساقه و گاها برخی از آنها دارای ساقه ای بسیار کوتاه هستند. آلوئه ورا 60 تا 100 سانتیمتر رشد می کند و از طریق پاجوش تکثیر می شود. برگ های آن نیزه ای و گوشتی با لبه های دندانه دار است و رنگ آن سبز تا خاکستری است. برای اطلاع از خواص آلوئه ورا با ما همراه باشید.

گل های آلوئه ورا بر روی سنبله ای می رویند که گاه تا 90 سانتیمتر درازا دارد و هر کدام از گل های آن آویخته است و دارای جام لوله ای 2 تا 3 سانتیمتری می باشد. آلوئه ورا به عنوان یک گیاه طبی سابقه طولانی مدت دارد و قدمت استفاده از آن به سال 1750 قبل از میلاد مسیح برمی گردد.

خواص آلوئه ورا Aloe Vera عکس 2

امروزه گیاه آلوئه ورا در اغلب مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری از قبیل جنوب ایالات متحده ، آمریکای لاتین و خاورمیانه می روید.

بسیاری از مردم نیز این گیاه را در گلدان های کوچک در منازل خود به منظور درمان سوختگی ها و بریدگی های جزئی پرورش می دهند. البته بیشترین استفاده این گیاه برای مرطوب کنندگی و آب رسانی می باشد.

آلوئه ورا یک گیاه با دوام با گل های زرد است و طبع گرمی دارد که در حالت ژله ای، طبع آن گرم و تر و در حالت خشک، گرم و خشک است.

برای مراقبت و درمان پوست خشک پیشنهاد میکنیم از پکیج پوست خشک و دهیدراته را حتما ببینید، همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و آپارات دنبال نمایید.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!