مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
لاغری شکم با صبحانه

لاغر شدن شکم با خوردن صبحانه

خوردن میوه عمل دفع سم را تحریک و از دست دادن وزن اضافی را تشویق می کند. ۷۵ تا ۹۰ درصد میوه ها بیش از هر غذای دیگر دارای آب هستند. بیش از ۷۵ تا ۹۰ درصد میوه ها را آب معدنی طبیعی تشکیل می‌دهد. در این مقاله تاثیر مصرف صبحانه با میوه و لاغری شکم را توضیح می‌دهیم.

بهترین دستور برای کوچک کردن شکم با صبحانه

بهترین دستور برای کوچک شدن و لاغری شکم، صبحانه خوردن میوه ها مخصوصاً میوه های کم قند و کم چربی بود اگر بخواهید لاغر شوید و شکم شما کوچک شود باید مدتی صبحانه خود را به میوه اختصاص دهید و تا ظهر غذایی دیگر نخورید بهترین میوه برای اینکار مرکبات و انواع آلو و گوجه و گلابی است. بقیه میوه ها نیز در این مورد مفیدند وقتی شما چند روز صبح میوه مثلاً لیمو یا پرتقال خوردید و تا ظهر غذای دیگری نخورد اید مشاهده خواهید کرد که پیه های شکم شما آب شده و میتوانید ورزش نمایید و شکم بند ببندید. دیگر ورزش برای شما الیم نیست و نفس تنگی هم به شما دست نمی دهد.

میوه خوار بودن بشر

میوه ابزار مناسبی برای کاهش وزن تقدیم روش بیوژنیک می ‌کند و به بوته فراموشی سپردن آن مثل این است که نیروهای عظیمی برای دفع سم و در نتیجه سوزاندن چربی صرف نظر کرده باشیم. و همین علت هرروز صبح،صبحانه ی خود را با میوه شروع می کنیم.

میوه باید شکل اصلی خود را داشته باشد یک یا دو سیب توت تازه، زردآلو، خربزه یا طالبی را می‌توانید به عنوان صبحانه میل کنید و همچنین می توانید از میوه ها غذاهای خوشمزه و ابتکاری تهیه کنید.

تهیه صبحانه وقت زیادی نمی گیرد تشریفاتی نمی‌خواهد یک مشت زردآلو، چند عدد انجیر، یک یا دو سیب کافی است، برای بیشتر افراد این مقدار کفایت می کند. وقتی که شما اختلاف مزه غذا را ملاحظه کردید ولی دید که می توان آنها را با میوه تهیه کرد، خیلی سخت است که در مقابل آن مقاومت کنید.

بویژه برای صبحانه یک روز تعطیل در رختخواب،دقت کنید که ۲۰تا۳۰درصد سهم روزانه ی شما،میوه ی تازه باشد.سعی کنید در طول هفته از انواع مختلف میوه استفاده کنید و تا جایی که ممکن است،میوه خود را انتخاب کنید.هر میوه را در فصل خود مصرف کنید،زیرا قسمتهای اساسی ویتامین و مواد معدنی را در بر دارد و بدن نیز به انها نیاز دارد تا در وضعیت مطلوب قرار گیرد.

برای مراقبت بیشتر ازسلامتی، می‌توانید ویدئوی های مربوط به رژیم غذایی و لاغری را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!