مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
ماسک خانگی تخم مرغ

ماسک خانگی تخم مرغ برای داشتن پوستی سالم

ماسک تخم مرغ برای داشتن پوستی سالم، بسیار عالی است، زیرا تخم مرغ خواص بسیاری برای سلامت پوست و کاهش چین و چروک صورت دارد. با ما همراه باشید تا با طرز تهیه ی چند ماسک خانگی تخم مرغ برای داشتن پوستی سالم آشنا شویم. با آویزان و شل شدن پوست خود خداحافظی کنید.

کرم جلبک

چند ماسک خانگی تخم مرغ برای داشتن پوستی سالم :

1_ ماسک صورت تخم مرغ برای پوست‌های خشک :

مواد لازم :

  • یک عدد تخم مرغ
  • 1 قاشق چایخوری عسل

زرده‌ی تخم مرغ را جدا کنید. سپس با عسل مخلوط کنید و روی صورت بمالید. بگذارید 10 الی 15 دقیقه بماند و سپس با آب بشویید.

بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده خارجی

2_ ماسک صورت تخم مرغ برای پوست‌های چرب :

مواد لازم :

  • چند عدد تخم مرغ
  • خاک رس سبز

سفیده ی تخم مرغ هارا  جدا کنید و با خاک رس سبز مخلوط کنید. آنقدر هم بزنید تا به غلظت مطلوب دست یابید. ماسک را به صورت زده و 15 الی 20 دقیقه صبر کنید.

3_ ماسک صورت تخم مرغ برای جلوگیری از پیری :

مواد لازم :

  • یک عدد تخم مرغ
  • یک عدد هویج
  • کمی شیر

سفیده ی تخم مرغ را جدا کنید و هویج را به خوبی رنده کنید. سپس هویج را کاملاً با شیر و سفیده‌ی تخم مرغ مخلوط کنید. ماسک را به پوست تمیز بزنید. صورتتان را پس از گذشت 15 الی 20 دقیقه به خوبی بشویید.

در ادامه به معرفی چند محصول کافه سبز برای پوست شما عزیزان می پردازیم:

ماسک جلبک دریایی:

ماسک جلبک دریایی منبع غنی از ویتامین ها ، مواد معدنی و اسید آمینه های مفید است که علاوه بر درمان و تسکین بسیاری از بیماری ها به عنوان ماسک پوستی هم استفاده می شود .


پودر خوراکی جلبک دریایی

 

 

 

ماسک جلبک دریایی استفاده مرتب از جلبک دریایی مواد معدنی مورد نیاز پوست را خیلی فوری و سریع به پوست رسانده و ویتامین های موجود در این گیاه دریایی به پوست درخشش خاصی می بخشد جلبک دریایی دارای خاصیت ضد پیری بوده و از ایجاد خطوط های ریز روی سطح پوست به طور شگفت انگیزی جلوگیری می کند جلبک دریایی هورمون های پوست را تنظیم کرده و به سرغت سوخت وساز آن ها می افزاید. کسانی که به طور مرتب از این گیاه دریایی شگفت انگیز استفاده کنند احتمال ابتلا به بیماری سرطان در آن ها خیلی کم است.

ماسک ضد لک

ترکیبات موجود در ماسک ضد لک به شکلی هستند که فعالیت آنزیم ایجاد کننده ملانین یا همان لک را غیر فعال میکنند و همچنین با پاکسازی پوست از آلاینده های ایجاد کننده لک، از ایجاد تیرگی و لکهای کوچک و بزرگ بر پوست شما جلوگیری می کنند. پس حتی اگر لکی بر پوست شما وجود نداشته باشد نیز میتواند بصورت هفته ای 1 تا 2 بار از ماسک روشن کننده لک بدون هیچ احساس خطری استفاده نمائید.

ماسک ضد جوش

ماسک ضد جوش و پاکسازی کننده پوست چرب سبوما یکی از راه حل های بسیار مناب برای پوست های چرب می باشد . گوگرد SULFUR (سولفور ) یکی از درمانهای بسیار قدیمی در جوش می باشد  پاکسازی کننده پوست بر پایه خاک رس 5% گوگرد جهت جذب چربی اضافه پوست.باز نمودن منافذ بسته پوست ،رفع جوشهای سر سیاه و سر سفید و ممانعت از ایجاد آکنه و جوش های پوستی می شود.

برای مراقبت بیشتر از پوست، می توانید ویدئوی های مربوط به طرز تهیه ماسک های خانگی را در اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

نویسنده مقاله : علی مظفری

تاریخ ویرایش: 1402/04/01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!