مشاوره رایگان پوست
مشاوره پوست و مو
ماسک جلبک دریایی
ماسک جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
کرم جلبک دریایی
قرص جلبک اسپیرولینا
قرص جلبـک اسپیرولینا
ماسک ضد ریزش مو کافه سبز
ضــد ریــزش مــو و سفیدی
ماسک ضد چروک
ضــد چیــن و چـــروک پوست
صابون جلبک دریایی
صابـون جلبـک دریایی
ماسک روشن کننده پوست کافه سبز
ضـــد لـــک و تیرگی پوست
ماسک ضد جوش کافه سبز
ضــــد جـــــوش و آکنـــه
قیمت جهانی نفت

قیمت جهانی نفت 14 مهرماه 1399

قیمت جهانی نفت معادل 1.3 درصد افزایش یافت

طی اخرین گزارش نقل از رویترز، امروز مورخ چهاردهم مهر ماه، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 52 سنت معادل 1.3 درصد رشد و به 39 دلار و 79 سنت رسید. همچنین خبرهای جدید در رابطه با سلامت ترامپ باعث کم شدن احساس عدم قطعیت در بازارهای جهانی شده است.

روز جمعه و به دنبال نامشخص بودن وضعیت سلامت ترامپ قیمت نفت شاهد سقوط بیش از 4 درصدی بود. پیش از آن نیز خبرها در مورد افزایش موارد ابتلا به کرونا و کند شدن روند ترمیم اقتصادی قیمت ها را تضعیف کرده بود.

تحلیلگران گفتند، ترمیم قیمت ها در روز دوشنبه ناشی از کاهش نگرانی ها در مورد وضعیت سلامت ترامپ بوده، هرچند برخی خبرهای ضد و نقیض از وضعیت وی همچنان به گوش می رسد.

آوتار ساندو، تحلیلگر ارشد موسسه فیلیپ فیوچرز در این باره گفت: «من فکر می کنم بهبود وضعیت رئیس جمهور آمریکا… در تعطیلات آخر هفته به طور کلی تاثیر مثبتی بر بازار داشته است… او احتمالا به زودی به محل کارش بر می گردد.» وی افزود، سرمایه گذاران نگران متوقف شدن طرح محرک مالی دولت آمریکا بودند که می تواند به ترمیم تقاضای نفت کمک کند.

عامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت نفت، گسترش اعتصاب کارکنان صنعت نفت در نرژ بود که ممکن است ظرفیت تولید نروژ را 330 هزار بشکه در روز یعنی معادل 8 درصد کل تولید، کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!