اخبار, سلامتی

ابتلا کارکنان پزشکی قانونی به کرونا

ابتلا کارکنان پزشکی قانونی به کرونا
ابتلا 25 درصد کارکنان پزشکی قانونی به کرونا در استان مازندران :

علی عباسی، مدیر کل سازمان پزشکی قانونی استان مازندران گفت: با اینکه در ادارات پزشکی قانونی با کمبود نیرو روبرو هستند، اما همکاران با ایثار و از خودگذشتگی در حال خدمتگزاری و انجام وظیفه خود حتی در ایام تعطیل به مراجعه کننده هستند و ابتلا 25 درصد از کارکنان پزشکی قانونی مازندران به کرونا را شاهد بوده‌ایم.

عباسی اظهار داشت: سازمان پزشکی قانونی یک دستگاه خدمت رسان می‌باشد و با توجه به ماهیت کار به صورت شبانه روز در خدمت مردم هست و بسیاری از مراجعین و اجساد با شرایط کرونایی به پزشکی قانونی مراجعه و ارجاع داده می‌شوند که همکاران ما و خانواده‌هایشان در معرض ابتلاء به ویروس کرونا قرار دارند و چه بسا بسیاری از کارکنان و خانواده هایشان به کرونا مبتلا شده اند. بعضی ها تحت مراقبت و تعدادی در قرنطینه به سر می‌برند اما با این وجود در راستای خدمت رسانی تمام وقت به هموطنان عزیزمان می‌باشند.

این مقام اجرایی استان در ادامه خاطر نشان کرد: همان طور که در مقابل مراقبت از خود و خانواده مسئول هستیم، مسئولیت محافظت از سلامت ارباب رجوع هم بر عهده ماست. که با شیوع این بیماری محدودیت‌هایی برای جلوگیری از پیشرفت و ابتلای بیشتر مردم به کرونا ایجاد گردید که در این راستا فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تردد، زدن ماسک و استفاده از دستکش و انجام تب سنجی، ضد عفونی کردن محل تردد مراجعین و …از جمله مواردی هستند که با تأکیدات ستاد کرونا در ادارات پزشکی قانونی استان اجرا کردیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *